Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Seni anlatmaya calismak ? Ne sacma..

Ne zor eylemdir sevdigin bir insani anlatmak.. Kendine sigdiramadigini kelimelere sigdirmaya calismak.. Bildigim butun dillerin butun kelimeleri senin karsinda caresiz.. Hicbir kelime seni tamamlamiyor.. Eksik ve yarim kaliyorsun.. Yüreğin bir dili var.. O dil yaziya dokulemiyor.. Yurekten sevebiliyor ama yureginden geceni yazamiyor iste insan..! Sana yazilmamis kelimelerle seslenmek istiyorum ben.. Kimsenin bilmedigi ve duymadigi bir dille sevmek seni.. Bir baskasina soylenmemis cumleler kurmak istiyorum.. Hic soylenmemis sarkilar armagan etmek istiyorum sana.. Kimsenin kimseyi dusunerek kurmadigi hayallere ortak etmek seni.. Sana siirler okumak hic yazilmamis.. Hic yagmamis bir yagmurun altinda islanmak seninle.. Hic ayak basilmamis yeryuzunde herhangi bir yerde sana varmak.. Yazıyorum ama olmuyor.. Hicbiri bir sen etmiyor..! Artik kendimi yitirmek istiyorum.. Teninde, ellerinde, kelimelerinde, yildizli gözlerinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder